I 2017 startede vi True Intent, med et ønske om at bidrage med noget positivt i service og kaffebranchen. Vores mærkesag er den gode kaffeoplevelse, hvilket indebære både kaffebonden i Kenya, kafferisteren og kaffebaristaen. Ud fra denne holistiske tilgang arbejder vi i True Intent med: baristatræning (både fysisk og online), events hvor kaffen bliver videreformidlet til kunden og dokumentarer on location. Dokumentarerne i Kenya er fokus hvor fokus lagt på bonden og de gode bæredygtige initiativer rundt om i kaffens verden.
True Intent arbejder tæt sammen med udvalgte risterier, for at kunne rådgive og videreformidle kvalitetskaffe, man kan drikke med en god samvittighed. Vi samarbejder også med flere forskellige virksomheder bl.a. Coop, Rico’s kaffebarer mm.
Alt rådgivning, produkter og events produceret af True Intent bygges op omkring et mantra om bæredygtighed, empati og respekt. True Intent teamet med Frederik Schiøtz i spidsen, er eksperter i ikke bare kaffe men også storytelling og formidling af den gode historie og produkter.
Tidligere samarbejder
COOP
Storyteller Akademiet
Sammen med Coop åbnede vi Storyteller Akademiet – et digitalt og aktivt træningsforløb for alle COOPs medlemmer.
Estate
Festivalkaffe med karakter
I samarbejde med 100 frivillige leverede vi den gode kaffesmag fra backstage til streetboder – og indbragte over 100.000 kr.
Studio
Blend på Michelin-niveau
Sammen med tidligere udvikler og Michelin-kok fra NOMA, Torsten Vildgaard, udviklede vi et kaffeblend til dessertkortet.
Brødflov
Bageværk med vokseværk
Frederiksberg har taget pladsen som hovedstadens højborg for sund livsstil – og brød var over natten blevet et bandeord.